szupercica a kattinthatóság webdesign szempontjából lévő szupererejére

A kattinthatóság, mint szupererő

Avagy a kattintható dolgok varázslatos ereje a weboldaladon!

 

Gondolj bele: megérkezel egy honlapra, ahol mindent találsz – szöveg, képek, gombok, talán még egy vicces macskás gif is. De valami mégis hiányzik. Ó, igen, nincs kattintható link, telefonszám vagy e-mail cím, ami megmentené a napodat! Olyan ez, mintha lenne egy ajtód de se kilincs, se kulcslyuk. Nézheted de bejutni nem fogsz!

 

Most képzeld el, hogy beütöd a legjobb keresési kifejezést, találsz egy szuper céget (mert mondjuk el akarsz indítani egy fakanál-gravírozós bizniszt – ki ne akarna?!). Látod, hogy „Hívjon most!”, és már nyúlnál is a telefonért de hoppá! A telefonszám nem kattintható!

 

Na most: ha te is egy átlagos, normális ember vagy és nem akarod háromszor átmásolni a számot, valószínűleg sóhajtasz egyet és továbbmész. Talán végleg le is mondasz a gravírozott fakanálról és inkább újra elgondolkodsz azon, hogy tényleg szükséged van-e karácsonyra egy ilyen ajándékra.

 

De miért is fontos, hogy ezek a kis infók kattinthatók legyenek?

 

Az emberek… nos… lusták. Nem, nem azért, mert nem tudnák beírni a telefonszámot vagy e-mail címet, hanem mert az idő pénz és ha ezt három másodperc alatt megtehetik kattintással, miért vacakolnának többet?

 

A kattintható dolgok megspórolják az időt és energiát – a tiédet és az ügyfeleidét is. Ha egy vállalkozás célja, hogy minél kevesebb akadályt gördítsen a vásárlói elé akkor miért ne használná ki a kattintás erejét?

 

Most gondoljunk bele a másik oldalról.

 

Mit üzensz a potenciális ügyfeleidnek, ha a telefonszámod nem kattintható? Hogy „igen, itt vagyunk de nem akarjuk, hogy túl könnyen elérj minket”? Ez körülbelül olyan, mint kitenni egy „nyitva” táblát az ajtóra, miközben láncokkal zárva tartod. Nem valami barátságos.

 

Ráadásul, ha egy email cím nem kattintható, az ügyfélnek be kell gépelnie azt. Ez hibákhoz vezethet. Lehet, hogy elgépel egy betűt, és máris a „kontakt@weboldalad. hu” helyett a „kontakt@weboldala. hu” címre megy az üzenet, ami egy amatőr macskavideókat áruló oldalt takar. Te meg várod az e-maileket de persze semmi.

 

Szóval legyünk őszinték, ha azt akarod, hogy az emberek ne csak ránézzenek a weboldaladra, hanem valóban kapcsolatba is lépjenek veled, adj nekik lehetőséget arra, hogy egyetlen kattintással megtegyék! Hidd el, a kattintható dolgok nemcsak hogy kényelmesek de a bizniszed szuperfegyverei is lehetnek!

 

#KattinthatóLinkek #WeboldalTippek #Webfejlesztes #WebDesign #Ügyfélszolgálat #OnlineÜgyfélkapcsolat #ProfiWeboldal #WeboldalOptimalizálás #KattinthatóEmailek #Ügyfélszerzés #KényelmesWeboldal

Scroll to Top